\ ♥تـــــــــقدیم به تو بـــــــــهترینم♥

من خــــــــــوشبخــــت ترینم ..

چـــون تــــــــو رو دارم ..

تــــــویی که ..

حتـــــی فکر کردن بهت ..

قلبمـــــو گرم میکـــــنه ..

تـــــو رو با همـــه دنیــــــا هم عوض نمیکنم ..

هیـــــچوقت اینقــــــدر آرامش نداشتـــم

محبوب ِ قلبـــــم ..

♥دوستــــــت دارم♥



نظرات شما عزیزان:

عرفان
ساعت13:49---30 آذر 1393
سلام وبلاگ خيلي جالبي داري بهت تبريك ميگم موفق باشي

پاسخ:ممنون داداشه خوبم


sahar
ساعت19:02---24 آذر 1393
خوبه مثل همیشه خخخخخ
پاسخ:fadat


هادی
ساعت14:02---17 آبان 1393
خدایا دلگیر نشو از من

ولی...

ته نامردیه دنیات




تنهایی وقتی سخته که بدونی :

اونی که تنهات گذاشت , تنها نیست


pari3a
ساعت11:23---10 آبان 1393
مهم نیست ڪه دیگر بآشـے یآ نه...

مهم نیست ڪه دیگر دوسم دآشته بآشـے یآ نه

مهم نیست ڪه دیگر مرآ به خآطر بیآورے یآ نه

مهم نیست ڪه دیگر تورآ بآ دیگرے میبینم یآ نه

مهم اینست ڪه زمآنے که تنهآ میشوے ...

زمــآنـے ڪه دلت گرفت

چگونه و با چه رویـےسر به آسماטּ بلند میڪنـے و میگویـے :

خدآیا مـטּ ڪه گنآهـے نڪردم !!!

پس چه شد ...

پاسخ:بله مهم نیس!
عرضی هم نیس!


Rooze19
ساعت0:17---18 مهر 1393
زیبا بود
پاسخ:م30 آجی جونم


آریوبرزن
ساعت1:33---17 مهر 1393

پاسخ:من ازیناش نیسما ازوناشم!!


نسیم
ساعت0:10---13 مهر 1393
اگه بهش زنگ میزنی رد میکنه...اگه بهش میگی دوستت دارم
و اون فقط میخنده...اگه شبها بدون شب بخیر گفتن تو خوابش
میبره...
یعنی تاریخ انقضای تو توی دلش تموم شده!
این یه قانونه...با قانون ادما نجنگ!!
پاسخ:چقد دردناک!آخه چرا نسیم جون زدی به دره افسردگی؟؟؟؟؟؟؟؟اینم کامنته واس پست ب این قشنگیم؟؟!!!!


Nika
ساعت16:26---8 مهر 1393

خوب پس به تسبیح نیازی نیس...
پاسخ:خخخخخخخ حالا قربون دستت داری میای اونم بیار شاید کس دیگ ای نیازش داش



pj
ساعت23:39---2 مهر 1393

تقدیم به بهترینت .
پاسخ:فداش شم:)



Nika
ساعت16:03---2 مهر 1393
مهتا خانوووووم....تو هم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:فکره بد؟؟!!!توهین؟؟!!!دروغ؟؟!!!غیبت؟؟!!!تهمت؟؟!!!چیز میزه خاک برسری؟؟؟!!!داشتیم فاطی جون؟؟؟؟؟؟؟؟هـــــــی!!!حالا بیا و درستش کنا!!بجونه داداش این ماله دوس دخترمــــــــــــــــــــه..بعـــــــــــــله ما ازیناشیم!ازوناش نیسیم:))


مهران
ساعت0:15---30 شهريور 1393
دوست یعنی کسی که وقتی هست آروم باشی و وقتی نیست چیزی توی زندگیت کم باشه

ـ دوست یعنی اون جمله های ساده و بی منظوری که می گی و خیالت راحته که ازش هیچ سوء تعبیری نمی شه

ـ دوست یعنی یه دل اضافه داشتن برای اینکه بدونی هر بار دلت می گیره یه دل دیگه هم دلتنگ غمت می شه

ـ دوست یعنی وقت اضافه ... یعنی تو همیشه عزیزی حتی توی وقت اضافه

ـ دوست یعنی تنهایی هامو می سپرم دست تو چون شک ندارم می فهمیش ...

ـ دوست یعنی یه راه دو طرفه٬ یه قدم من یه قدم تو ...اما بدون شمارش و حساب و کتاب

ـ دوست یعنی من از بودنت سربلندم نه سر به زیر
پاسخ:خیلی خوشگل بود جملهات آقامهران ممونمممممممممممممممممممممممم


saeedsingle
ساعت22:09---27 شهريور 1393
دور نرو

بیا کنار دلم

من غیر از این‏ها که می‏نویسم

نوازش هم بلدم

پاسخ:باریکلا به شما!چ پیرمرده پیشرفته ای:))


AmirHossein
ساعت14:35---27 شهريور 1393
شـآیَـב یہ ڪَسے شَبـآ برآے اینڪہ خوآبـ تو رو ببینہ

بہ פֿـُבآ اِلتمـآسـ میڪنہ . . .

شـآیَـב یہ ڪَسے بہ مَـפـضـ בیـבטּ تو בستاش یَـפֿـ میزنہ

و تَپشـ قَلبشـ بیشتَر میشہ . . .

مُـطمئـטּ بـآشـ یہ ڪَسے شَبـآ بہ פֿـآطر تــو

تو בریـآیــے اَز اَشڪ مے خوآبہ . . . وَلے تــو نمے בونے
پاسخ:چرا چرا میدونم جَو سازی نکن خخخخخخخخخخخخخخ


nazi
ساعت2:47---27 شهريور 1393
بازم سلام دوست گلم لطفا ادرس وبتو
و عنوان رو برو وبم واسم بذار ممنون
پاسخ:فدات


❤3ƛƦ€h❤
ساعت11:52---26 شهريور 1393
20 شهريور 1393 12:06
سکــــوت و صبـــوري ام را...
به حساب ضعف و بي کسي ام نگذار...
دلم به چيزهايي پاي بند است..
که تـــــو يادت نمي آيد......
پاسخ:کسی که تورا دوست دارد... حتی اگر هزار دلیل برای رفتن داشته باشد! هرگز رهایت نخواهد کرد... او یک دلیل برای در کنار تو ماندن خواهد یافت!


گیتی
ساعت10:53---26 شهريور 1393
محبوب قلبم ؟؟؟؟؟ خخخخخخخخخخخخ
بدون شرح
الان کاریت ندارم بزاردستم به اون موهای جنگلیت برسه واست بیابون می کنم عجقم
پاسخ:داشتیم داداش؟!!!!خخخخخخخ


m
ساعت21:20---25 شهريور 1393
گرمایی بوده ام همیشه ولی بین خودمان بماند سرمایی میشوم وقتی اغوشت در میان باشد
پاسخ:مــــــــــرد من... تو این زمونه همین که چشمات فقط منو میبینه یعنی آخر مردونگی!! همین که اولین بار دستت به دست من خورده یعنی آخر مردونگی!!! مرد من همیشه مرد بمون از همون مردایی که همیشه دوست دارم!


nazi
ساعت19:56---25 شهريور 1393
سلام دوست عزیز وب زیبایی داری و از این پستت خیلی خوشم اومد واقعا وبت لایک داره
موفق باشی
در ضمن خوشحال میشم بهم سر بزنی
و نظرتو کامنت کنی واسم
با تبادلم موافقم خواهشا منم مطلع کنین شب خوش
پاسخ:لطفت بی نهایته نازی جون.چشم اومدم


saeedsingle
ساعت13:34---25 شهريور 1393
لایـــــــــک آآآآبجی جووووووووووووووونیییییی

پاسخ:جونی خودتی!!!من اصن با پیرمردا قهرم حرفی ندارم!!!کو پس جایزه من؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 25 شهريور 1393برچسب:, | 13:1 | نویسنده : ♠❤♠MAHTAB♠❤♠ |